Trečioji projekto „Pasivaikščiojimai su specialistais“ veikla

2017-10-26

Rudenėjantį spalio 20-sios rytą vaikai, lydimi spec. pedagogės Nataljos, soc. pedagogės Jolitos, kūno kultūros mokytojos Editos, auklėtojų padėjėjų Rimos ir Loretos, išėjo pasivaikščioti miško takeliais. Stebėdami gamtą mokėsi eiti kartu, savarankiškai, suderintai nešti pasivaikščiojimo priemonę – „žaltį“. Iš pradžių „žaltys“ „nenorėjo eiti kartu, neklausė“, krito iš rankų, tačiau vaikams pavyko su juo „susidraugauti“, drąsiai laikyti už rankenų, nešti savarankiškai. Įveiktas nemažas atstumas. Pasivaikščiojimo metu vaikai stebėjo šokinėjančią voverytę bei susipažino su statybininkais, kurie tvarkė šaligatvius, aptarė jų darbą. Patirtas fizinis krūvis suteikė malonų nuovargį ir teigiamų emocijų.

Sekanti numatoma projekto veikla – dalyvavimas respublikiniame projekte  „Jis dar gali būti naudingas“(gaminti sportinį inventorių iš antrinių žaliavų). Mokytoja Edita pasiūlė pagaminti teniso raketes ir kamuoliukus, svaidymo lėkštes, lindimo tunelius, „padėklą“ nešimui kartu.

Ant rakečių pavaizduoti emocijų veidukai, kurie „padės“ dalyvauti veikloje, pažinti, įvardinti savo nuotaiką. Raketės pagamintos iš senų kartoninių dėžių, ant kurių vaikai klijavo emocijų veidukus. Ši veikla lavino naudojimosi sausais klijais įgūdžius, smulkiąją motoriką.

Auklėtiniai glamžė popierių, kuris pavirto mažais baltais kamuoliukais.

Vienkartinės lėkštės tiks svaidymo veiklai.

Dalyvaudami dailės terapijos veikloje dideles kartonines pakavimo dėžes vaikai nutapė, pavertė lindimo tuneliais. Tai buvo laisva kūrybiškai saviraiškai skirta veikla, panaudojant dailės priemones. Vaikai ugdė savarankiškumą, savitvarkos įgūdžius, dirbo komandoje, jautė šalia esantį draugą.

Visos pagamintos priemonės bus panaudotos sportinėje veikloje. Tikimasi, kad savo rankomis pagamintos priemonės suteiks vaikams daug teigiamų emocijų, paskatins veikti ir toliau kurti.

Soc. pedagogė Jolita Balčiuvienė

Spec. pedagogė metodininkė Natalja Bulotienė

Kūno kultūros mokytoja Edita Kibirkštytė